Salgs- og Kundeservicemedarbejder hos Dansk Hus & Have Service

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hos Dansk Hus & Have Service er vores vision at tilbyde markedets mest brugervenlige og transparente system til online booking af serviceydelser. Siden 2016 har vi hjulpet tusindvis af kunder med alt fra hækklipning og græsslåning til komplette anlæg af ny have. Al administration, salg og kundeservice håndteres fra vores kontor, der ligger lidt uden for Rønde, i smukke naturlige omgivelser med udsigt over Aarhus bugt.  
 
Opgaver og projekter udføres af vores egne teams samt underleverandører i hele Danmark.  
 
Dansk Hus & Have Service er en solid virksomhed med en sund økonomi og en positiv track-record. Vi arbejder konstant på at gøre det endnu nemmere for vores kunder, at bestille hus- og haveydelser og gøre det mere gennemskueligt end nogensinde før, at etablere, modernisere og vedligeholde haven. 
 
DERFOR søger vi en selvstændig, intelligent, struktureret og dygtig kommunikator, der kan slutte sig vores team som salgs- og kundeservicemedarbejder. Det er en fordel, hvis du har kendskab til eller interesse for hvad det kræver at etablere og vedligeholde haver.

På nuværende tidspunkt er vi et lille team i Rønde ledet af virksomhedens ejer. Det er derfor en stor fordel, hvis du er omstillingsparat og trives i et lille team, men også er indstillet på, at blive en del af et større team.


Jobbeskrivelse

Som Salgs- og Kundeservicemedarbejder vil du spille en central rolle i vores virksomhed. Din primære opgave vil være at håndtere kundeservice over telefon og e-mail, samtidig med at du behandler online ordrer og udarbejder tilbud. Du vil have kontakt med vores underleverandører og udføre diverse ad hoc-opgaver. Vores mål er at levere en enestående serviceoplevelse og skabe langvarige relationer med vores kunder og samarbejdspartnere. 

Ansvarsområder:

- Professionel kundeservice & salg over telefon og e-mail.

- Effektiv håndtering af online ordrer, oprettelse af tilbud, samt ordreopfølgning.

- Tæt samarbejde med underleverandører.

- Diverse administrative opgaver og ad hoc-opgaver efter behov.


Krav
:

- Erfaring inden for kundeservice og/eller salg er en fordel.

- Fremragende kommunikationsfærdigheder på dansk, både skriftligt og mundtligt.

- Evne til at arbejde selvstændigt og proaktivt.

- Grundlæggende teknologiske færdigheder.

- Pga. vores nuværende placering er egen bil en nødvendighed.

Vi tilbyder:

- En dynamisk arbejdsplads i vækst med mulighed for personlig og faglig udvikling.

- Et engageret team og en flad organisationsstruktur.

- Konkurrencedygtig løn og attraktive arbejdsforhold.

- Mulighed for at være med til at forme virksomhedens fremtid.


Ansøgning:

Har du lyst til at være en del af vores visionære team? Send din ansøgning og CV til job@danskhusoghaveservice.dk.

Ansøgningsfrist: Vi afholder løbende samtaler og fjerner opslaget, når vi ikke ønsker flere ansøgninger.

Vi ser frem til at høre fra dig og potentielt byde dig velkommen til Dansk Hus & Have Service!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Syddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Dansk Hus & Have Service ApS, Skrejrupvej, 8410 Rønde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5987342

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet