Salgskonsulent hos Dansk Hus & Have Service

Profilbillede
dato

Hos Dansk Hus & Have Service er vores vision at tilbyde markedets mest brugervenlige og transparente system til online booking af serviceydelser. Siden 2016 har vi hjulpet tusindvis af kunder med alt fra hækklipning og græsslåning til komplette anlæg af ny have. Al administration, salg og kundeservice håndteres fra vores kontor, der ligger lidt uden for Rønde, i smukke naturlige omgivelser med udsigt over Aarhus bugt.  
 
Opgaver og projekter udføres af vores egne teams samt underleverandører i hele Danmark.  
 
Dansk Hus & Have Service er en solid virksomhed med en sund økonomi og en positiv track-record. Vi arbejder konstant på at gøre det endnu nemmere for vores kunder, at bestille hus- og haveydelser og gøre det mere gennemskueligt end nogensinde før, at etablere, modernisere og vedligeholde haven. 

Jobbeskrivelse

Vi søger en engageret og udadvendt person, der brænder for salg og god service.

Som Salgskonsulent vil du spille en central rolle i vores virksomhed og dit primære ansvarsområde vil være driften af vores webshop.

Her vil du rådgive kunder på telefon og e-mail, udarbejde tilbud, behandle indkomne ordrer, herunder varebestilling og fordeling af opgaver, samt opfølgning og afslutning. Du vil være i tæt daglig kontakt med vores leverandører og kunder.

Om dig:

Som person trives du med rigtig mange bolde i luften. Trods mange afbrydelser dagen igennem, evner du alligevel at bevare både overblik og humør.

Du behøver ikke at have grønne fingre selv, men du har et grundlæggende kendskab til årets gang i haven, og ved også lidt om hvad det kræver at lave en ny terrasse og lignende anlægsopgaver.

Du forstår at det i højsæsonen er nødvendigt at arbejde mere, mens man i andre måneder kan arbejde mindre.

På nuværende tidspunkt er vi et lille team i Rønde ledet af virksomhedens ejer. Det er derfor vigtigt at du er omstillingsparat og trives i et lille team.

Ansvarsområder:

- Professionelt salg over telefon og e-mail.

- Udarbejdelse af tilbud, samt ordreopfølgning.

- Effektiv håndtering og styring af online ordrer.

- Behandling af indkomne fakturaer fra leverandører.

- Diverse administrative opgaver og ad hoc-opgaver efter behov.

- Registrering af kundeoplysninger i Hubspot (CRM).


Krav
:

- Du evner at holde overblikket og stortrives med mange bolde i luften.

- Du evner at tage ansvar

- Du har solid erfaring med salg.

- Gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt.

- Du evner at arbejde selvstændigt og proaktivt.

- Du er hurtig på tasterne og har nemt ved at sætte dig ind i nye systemer.

- Pga. vores placering er egen bil en nødvendighed.

Vi tilbyder:

- En dynamisk arbejdsplads i vækst med mulighed for personlig og faglig udvikling.

- Et engageret team og en flad organisationsstruktur.

- Konkurrencedygtig løn og attraktive arbejdsforhold.

- Mulighed for at være med til at forme virksomhedens fremtid.

Ansøgning:

Har du lyst til at være en del af vores team? Send din ansøgning og CV til job@danskhusoghaveservice.dk.

Opstart: Hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist: Vi afholder løbende samtaler og fjerner opslaget, når vi ikke ønsker flere ansøgninger.

Vi ser frem til at høre fra dig og potentielt byde dig velkommen til Dansk Hus & Have Service!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Syddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Dansk Hus & Have Service ApS, Skrejrupvej, 8410 Rønde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-07-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6044782

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet