Social og Sundhedshjælper til aftenvagt i Team 2 på Plejehjemmet Lillerupparken

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være vores nye kollega?

Søger vi en kollega der er uddannet social- og sundhedshjælper til Team 2

De ledige stillinger i stueetagen, hvor tanken er du bliver tilknyttet teamet omkring de 8 beboere, der bor på Valmuen

Selvom du vil blive tilknyttet et afsnit, er forventningen også at du skal lære de andre beboere på de andre afsnit at kende, da der er en forventning om ”at vi hjælper hinanden”.

Stillingen er på 30 timer i aftenvagt med weekendvagt hver 2 uge.
som aftenvagt er du i et grundrul hvor du den ene uge har 2 vagter og ugen efter har 5 vagter

Du må gerne have erfaring, men vi tager også godt imod dig der er nyuddannet eller har behov for mere støtte og vejledning.
Uanset anciennitet tager vi godt imod dig, med introduktionsperiode og oplæring efter behov.

Team 2 er beliggende på Hovedgaden 79 og rummer 5 afsnit fordelt på 2 etager (På 1.sal: Violen, solsikken og Marguritten. I stueetagen: Valmuen & Forglemmigej).

Som social- og sundhedshjælper på Lillerupparken bliver du en del af en personalegruppe, hvor samarbejdet og det gode arbejdsmiljø er i fokus
Dine kollegaer er andre faste social- og sundhedshjælpere, social- og assistenter, sygeplejersker og timelønnede afløsere, som har været på Lillerupparken i mange år.
Derudover er der også tilknyttet ernæringsassistenter til afdelingen.

Lillerupparken rummer et stort uddannelsesmiljø, hvor der året igennem er elever og sygeplejerskestuderende.
Der er ansat en oplæringsvejleder til eleverne og en klinisk vejleder til de studerende, men vi fungerer alle som daglige vejleder og er der, hvor eleverne ofte søger deres vidensdeling samt sparring.

Vi arbejder aktivt med vores arbejdsmiljø, trivsel og kvalitet, og har en forventning om at du også bidrager aktivt og positivt hertil.

Vi søger en kollega, der i hverdagen:

  • Arbejder rehabiliterende, med respekt for den enkelte beboer.
  • Er reflekterende og kender sine begrænsninger
  • Kan se muligheder i opgaveløsningen.
  • Har fokus på hverdagslivet
  • Kan indgå i et tværfagligt samarbejde omkring opgaveløsning.
  • Kan indgå i et udviklende miljø med fokus på høj faglighed.
  • Kan varetage den nødvendige dokumentation.
  • Kan være rollemodel
  • Er en god kollega, som bidrager med godt humør og hjælpsomhed
Vi kan tilbyde:
  • En spændende arbejdsplads som vægter arbejdsmiljø.
  • Indflydelse på egen udvikling og teamets udvikling.
  • Plads og mod til at af prøve nye ideer.
  • Engagerede og positive kollegaer
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling.
  • Engagerede, frivillige venner, som bidrager til at bringe glæde og oplevelser ind i beboernes hverdag. 
Se her en video om plejeboligerne i Syddjurs Kommune:
http://video.syddjurs.dk/c1353/v40503

Stillingen er ledig til besættelse 1. marts 2024 (også gerne før, hvis dette er muligt)

Der indhentes straffeattest ved tilbud om evt. ansættelse.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

Ansøgningsfrist: søndag den 21. januar 2024 

Ansættelsessamtaler: Afholdes onsdag den 24. januar 2024

Har du lyst til at komme forbi til en uformel snak? Eller har du nogle spørgsmål?

Så er du meget velkommen til at ringe til Teamleder for Team 2, Christina Paag på 20 12 66 71 eller plejehjemsleder Birgitte Jensen på 20 11 74 86 og aftale nærmere.

Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

 Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).

TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.

Syddjurs Kommune har omkring 44.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en Kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske Kommuner på tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.

Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for Kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i Kommunens vision ”Sammen om det gode liv” og i Kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever ved at borgere, erhvervsliv og medarbejdere i Syddjurs Kommune møder hinanden med nysgerrighed og engagement og skaber i fællesskab rammerne for det gode liv i hele Syddjurs.
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Syddjurs Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Syddjurs Kommune, Hovedgaden 79, 8410 Rønde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5965769

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet